DELEN IN HET GEMEENTE LEVEN

Onder de aandacht in Nederland breng ik nu ook graag mijn huidige situatie in NL. Ofschoon ik dinsdag had willen beginnen met zelfs een 2e mogelijke deeltijdbaan als chauffeur en bezorger bij Picnic (mijn 1e deeltijd telefoon baan verkreeg ik paar weken geleden voor 2 uur per dag bij VDK Assurantiën in Rijswijk (een heel bijzonder verzekerings bedrijf.)

Ik werd op 25-10 opnieuw niet uitbetaald (voor de 2e keer) door een gemeenteambtenaar van de gemeente Rijswijk vanwege het niet voor hun aanwezige opgegeven rekenings-bewijs van mijn stichting Bando bij de Rabobank. Dinsdag heb ik dit vereiste bewijs ondertekend door een directeur van de Rabobank) kunnen doen bezorgen bij de gemeente Rijswijk. Ik deelde deze situatie voornamelijk met een zuster en broeder uit Rijswijk die helaas nog steeds niet tot onze gemeente behoren, (2 bevriende gelovige mensen die ik natuurlijk heel graag eens bij de gemeente zou willen zien. ( ook dit breng ik graag in gebed) Zij ondersteunen ons in woord, gebed en daad al meerdere jaren en hebben destijds voor de hulp aan zuster Hannah een speciale rekening willen openen in NL.)

Maar goed, de situatie is nu dat de gemeente Rijswijk vandaag een noodzakelijke aanvulling hopelijk zal gaan doen op mijn rekening zodat ik niet voor een 2e keer achter elkaar niet in staat zal zijn mijn maandelijkse huur te betalen.

Ik breng dus deze situatie in gebed opdat mevrouw Bloemen ( van de gemeente Rijswijk), hier werkelijk toe over zal gaan. Oh Heer Jezus sta ons bij, ook in deze lastige situatie, Amen

Nog even ter kennisgeving voor heiligen die mij nog niet zo goed kennen;.
In 2006 maakte ik voor het eerst kennis met onze gemeente in Dipolog City. Na mijn 1e bijeenkomst ontving ik van een zekere zuster Gloria een klein boekje van Witness Lee met als titel: "THE MYSTERY OF HUMAN LIFE* op 1 jan 2007 werd ik gedoopt in de Filipijnse gemeente in een prachtige zee en op 9 sept. 2007 trouwde ik in het gemeente leven van Dipolog City met zuster en vrouw Hannah.
Pas in 2008 trad ik toe tot de gemeente in NL.
via Anaheim kreeg ik toen contact met broeder Willem en zuster Riette. Nog steeds vind ik het bijzonder te vernemen dat zuster Klasien uit Urk contact heeft met zuster Gloria uit Dipolog City en dat terwijl zuster Klasien amper Engels spreekt. Prijs de Heer voor dit bijzondere contacten tussen 2 bijzondere zusters voor mij. Voorts deel ik 2x per dag de morgenwacht. Straks dus met broeder Aad uit Oudorp en vanavond in het Engels met mijn vrouw zuster Hannah.